Atenció Ciutadana

Què fem?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Palafrugell està formada per un equip de persones, amb 4 punts d'atenció personalitzada, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:

  • Atendre les demandes d'informació sobre la ciutat i l'activitat municipal
  • Informar sobre els tràmits i gestions
  • Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
  • Registrar documentació que arribi en paper
  • Lliurar a la ciutadania el certificat digital idCAT
  • Gestionar queixes, suggeriments i avisos
  • Lliurar les notificacions adreçades als ciutadans

Drets de la ciutadania

  • A ser atesos amb eficàcia, eficiència i celeritat, i també amb respecte
  • A tenir garantida la confidencialitat de les dades lliurades segons la normativa de protecció de dades
  • A obtenir informacions clares, certes i completes
  • A ser assessorat sobre els tràmits i requisits necessaris per a les seves actuacions davant l'Ajuntament
  • A conèixer la identitat del personal municipal responsable de la tramitació de les seves gestions
  • A obtenir un comprovant de la documentació que es presenti
  • A no haver de presentar documents que ja es troben en poder de l'Ajuntament o documents que hagin de ser emesos pels serveis municipals
  • A conèixer l'estat de la tramitació dels procediments en els què el ciutadà tingui un interès legítim
  • A presentar queixes i suggeriments relatius als serveis municipals o la ciutat, ja sigui de forma presencial o a través del web municipal
  • A ser consultats periòdicament sobre la seva percepció de la qualitat dels serveis d'atenció ciutadana

Responsabilitats de la ciutadania

  • De fer un ús correcte de les instal·lacions i serveis
  • De tenir una actitud de respecte envers la resta de persones usuàries del servei
  • De respectar els horaris del servei i els horaris o terminis fixats per a convocatòries o citacions
  • De facilitar de forma correcta les dades d'identificació personal
  • D'assegurar-se de llegir i comprendre allò que signa
  • De respectar l'ordre i els criteris d'atenció ciutadana
  • De respectar la dignitat personal i professional del personal municipal
  • De comunicar la modificació de dades personals que puguin afectar a la prestació d'un servei o les relatives a un procediment

Horari

  • Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8.30 a 13.00 h
  • Dimarts, de 8.30 a 18 h (excepte Setmana Santa, juliol, agost i Nadal, que serà fins a les 13.00 h)
  • Per ser atès/a els dimarts a la tarda, a partir de les 13.00h, cal demanar cita prèvia

Contacte

  • Plaça de l'Església, 8, 17200 Palafrugell
  • 972 613 100
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Coordinador d'Àmbit

Josep Rovira i Jofre

Cap d'Àrea

Lídia González Ramos

Personal

1 coordinadora OAC
6 tramitadors OAC
1 notificadora
1 gestor de serveis TIC

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons