Contractació i Patrimoni
Què fem?
Ens encarreguem de gestionar els processos de la compra pública, tramitant les licitacions per la contractació d'obres, serveis i subministraments, concessió d'obres i serveis, així com els contractes privats, de l'Ajuntament i els seus organismes autònoms (el Museu municipal i la Fundació Palafrugell Gent Gran).
Les persones interessades a conèixer l'activitat contractual municipal o a participar-hi trobaran, al Perfil de contractant, els plecs de clàusules administratives particulars i tècniques; els terminis de presentació de proposicions; i altres informacions essencials de cada procediment.
Tota la informació relativa a la contractació pública és objecte de publicació al Registre públic de contractes, de la Generalitat de Catalunya.
Respecte al patrimoni, tenim encomanades les funcions de contractació i explotació del béns i drets que l'integren o el puguin integrar. Gestionem i tramitem les adquisicions i alienacions d'immobles, la utilització dels béns de domini públic, mitjançant autoritzacions d'ús privatiu o concessions administratives, cessió d'ús i arrendaments i qualsevol altra acta de gestió patrimonial en l'àmbit de la corporació. I també es gestionen i tramiten les llicències pel servei de taxi.
Horari
- De dilluns a divendres, de 9 a 13.30 h
Contacte
- Avinguda de Josep Pla, 7, 17200 Palafrugell
- 972 613 100
- Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Més informació
Cap d'Àrea
Sònia Garcia PlanellaPersonal
1 tècnica jurídica2 administratives