16ena edició de la Cantada d’Havaneres de Tamariu

cartell-havaneres-tamariu01/09/2011

El proper dissabte 3 de setembre, a les 7 de la tarda, tindrà lloc a la platja de Tamariu la 16ena edició de la Cantada d'Havaneres, en la qual participen la gran majoria dels grups de Palafrugell.

 
 

Amb l'arribada del mes de setembre, i després de 15 anys aquesta activitat lúdica, cultural i musical ja es troba plenament consolidada. La Cantada va néixer l'any 1995 amb l'objectiu de diversificar els actes d'estiu i potenciar, a principis del mes de setembre, les activitats a l'aire lliure al nucli costaner de Tamariu.

 
 

Tradicionalment, la Cantada d'Havaneres de Tamariu també suposa la implicació i la participació de la gran majoria dels grups de la vila de Palafrugell. Així, en aquesta ocasió actuaran els següents grups: El Taper, Peix Fregit, L'Empordanet, Port-Bo, Arjau i Cubacant.

 
 

D'altra banda, amb l’objectiu de convertir la Cantada en un acte de caràcter lúdic, també s’instal·larà un mercat al Passeig del Mar i es repartirà cremat entre els assistents.

 
 

La Cantada està organitzada per l'Ajuntament de Palafrugell i compta amb la col·laboració de l'Associació de Veïns i Amics de Tamariu.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons