• Inici
  • Notícies
  • General
  • Palafrugell aplica sancions per a les infraccions de l’Ordenança de Civisme i Convivència

Palafrugell aplica sancions per a les infraccions de l’Ordenança de Civisme i Convivència

graffiti02/03/2012

Palafrugell incrementarà la vigilància sobre l’acompliment ciutadà del que disposa l’Ordenança de Civisme i Convivència i aplicarà les sancions corresponents a les infraccions que es detectin, després que en els darrers mesos s'hagi detectat un augment de casos d'actes incívics al municipi.

Les principals infraccions detectades per part dels agents de la Policia Local, i que suposen l’aplicació d’una multa econòmica, fan referència a graffitis, insults a l'autoritat, sorolls, molèsties als veïns, venda ambulant no permesa,o no respectar les zones de càrrega i descàrrega. En els darrers tres mesos, s’han detectat una dotzena de casos, fet que ha provocat que l’equip de govern hagi decidit aplicar amb fermesa les sancions pertinents.

Segons l’alcalde, Juli Fernández, “el consistori té clar que aplicarà de forma inflexible i estricte les sancions en aquests casos”.

L’equip de govern, en la darrera junta de govern, ha aprovat l’aplicació de les sancions pertinents, a fi de donar trasllat a Xaloc (Xarxa Local de Municipis de la Diputació de Girona) per iniciar-ne l’expedient sancionador pertinent.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons