Detencions per venda substàncies estupefaents

Detencions per venda substàncies estupefaents15/10/2013

Els proppassats 12 i 13 d’octubre, es va procedir a la detenció de I.E.B. i F.A. de nacionalitat marroquina, de 26 i 34 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues).

Agents de la Policia Local de Palafrugell destinats a la Unitat LIMA (servei no uniformat i amb funcions específiques) i seguint ordres de la Prefectura, van procedir a la detenció dels encartats per presumptes delictes contra la salut pública.

El primer detingut, I.E.B. va ser interceptat pels agents després d’una exhaustiva vigilància per les maniobres que realitzava en determinats carrers del municipi. En ser sorprès, va intentar fugir, llençant un embolcall en forma de bola que va resultar ser cocaïna (22 grams en forma de roca).

El segon detingut F.A. va ser sorprès de forma flagrant mentre procedia a la transacció-venda d’una substància en embolcall (presumpta cocaïna) a un jove del municipi.

 

Els membres de la Unitat LIMA, segueixen les directrius i funcions específiques encomanades per la Prefectura, en relació al seguiment de possibles accions delictives i la seva prevenció al terme municipal de Palafrugell.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons