• Inici
  • Notícies
  • General
  • El Ple de l’Ajuntament s’obre a la participació ciutadana a través del Twitter

El Ple de l’Ajuntament s’obre a la participació ciutadana a través del Twitter

twitter_plens1

28/10/2010

L’Ajuntament de Palafrugell obre els plenaris a la participació ciutadana on line aquest proper dijous 28 d’octubre. Aquesta serà la primera sessió en la qual tothom que ho desitgi podrà, via Twitter, adreçar al plenari precs o preguntes que tinguin relació amb els temes inclosos en l’ordre del dia. A la part final de la sessió, les preguntes rebudes seran formulades pel servei de premsa de l’ajuntament als seus destinataris (alcalde i regidors de l’equip de govern o dels grups de l’oposició) i aquests les respondran. Simultàniament, a través del Twitter s’anirà informant del desenvolupament de la sessió. Per aquest motiu s’ha creat el perfil a Twitter: ple_palafrugell.

Per poder comunicar-se al plenari, s’ha aprovat un reglament en el qual consten els requisits necessaris per poder participar-hi. Cada usuari (seguidor del perfil) podrà formular dos precs i una pregunta que tindran resposta per rigorós ordre d’arribada. El ple respondrà un màxim de deu qüestions per sessió. El protocol de participació es pot consultar a l’apartat d’enllaços d’interès del web de l’Institut de Comunicació de Palafrugell (http://www.comunicaciopalafrugell.cat/index.php/lnks/protocol-participacio-online-plenaris).

El regidor de noves tecnologies i participació, Màrius Lledó, ha comentat: “Amb l’arribada de les noves tecnologies, l’Ajuntament de Palafrugell vol ampliar les possibilitats de participació de la ciutadania en els plenaris municipals a través de les xarxes socials, concretament el Twitter, i amb aquesta finalitat es va modificar el reglament de Participació Ciutadana per incloure-hi aquesta possibilitat telemàtica.” Fins el moment, el reglament només preveia que pogués adreçar preguntes al ple el públic present a la sala de sessions.

Cal recordar que actualment l’Ajuntament de Palafrugell ja ofereix en directe i íntegrament, les sessions plenàries a través de l’emissora municipal, Ràdio Palafrugell (ràdio i on-line), i a través de vídeo on-line als webs palafrugell.cat i comunicaciopalafrugell.cat, amb un promig de visites de més d’un centenar per sessió.

 

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons