Millores d’enllumenat públic

 enllumenat-web03/12/2010

L’Ajuntament ha reforçat i renovat l’enllumenat d’alguns punts del municipi que necessitaven la millora d’aquests serveis. S’ha intervingut al carrer Coral, entre el carrer Cesarea i el passeig Carles Vilà, al carrer Tarongeta amb carrer Pi i Margall, i al carrer Àngel Guimerà, des de l’avinguda de les Corts Catalanes fins a l’avinguda d’Espanya, on concretament s’instal·len 8 noves columnes amb lluminàries.

Al Mercantil s’hi ha col·locat dues lluminàries que contribueixen a il·luminar la façana d’aquest edifici recentment restaurat i a reforçar l’enllumenat de Plaça Nova.

Per últim, s’instal·la una nova columna amb 4 projectors al pati, que fins ara restava a les fosques, del recinte polivalent municipal de Els Ametllers.

L’import d’aquests treballs és de 43.115,90€, d’aquests 9.000,00€ han estat subvencionats per l’Àrea de Cooperació Municipal de la Diputació de Girona, dins l’àmbit de subvencions per a obres de competència municipal.

Amb aquestes obres s’adapten aquests sectors del municipi a la normativa d’ordenació ambiental d’enllumenat, reduint la contaminació lumínica i ampliant l’eficiència energètica.

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons