Dos nous rècords d’Espanya màsters a Palafrugell

Una quinzena d’atletes varen participar en la primera competició atlètica post-confinament, celebrada a l’Estadi Municipal de Palafrugell el passat dissabte 18 de juliol. Cal destacar la participació de Josep Maria Sanza i Beata Betlej, que foren els principals protagonistes del control de llançaments.

Josep Maria Sanza, vigent plusmarquista mundial de llançament de martell de la categoria M80, disputava la seva primera competició després del seu 85è aniversari. Sanza competia amb la intenció de batre el rècord mundial. Finalment es va haver de conformar en batre el rècord d’Espanya M85 que ostentava Valentí Huch des de 2006 amb 25,58. L’atleta del Pratenc Associació d'Atletisme va fer un millor llançament de 35,29 m amb el martell de 3 kg; però va quedar a poc més de 3 metres del rècord mundial de la categoria. El proper cap de setmana a Sabadell tindrà una nova oportunitat.

L’atleta local Beata Betlej va superar dues vegades el seu propi rècord d’Espanya de la categoria F50, establert fa un any amb 40,55m. Després d’un tercer intent on va llançar 40,35 m, al quart va enviar el martell de 3kg fins a 40,63 m superant  de 8 centímetres el rècord anterior, i al cinquè va establir els definitius 40,64 m, demostrant el seu bon moment de forma.

resultats competició atlètica màsters

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons