Torna el “Pinxo Aigua”, el Parc Infantil de Nadal de Palafrugell

El parc aquàtic de Nadal “Pinxo Aigua” de Palafrugell tindrà lloc els dies  27, 28 i 29 de desembre a la Piscina Municipal, adreça al públic infantil i juvenil, dels 2 als 16 anys. Els menors de 10 anys han d’anar acompanyats d’un adult, mentre els menors de 2 anys només podran accedir al recinte per participar al ball aquàtic. Els adults acompanyants tindran l’entrada gratuïta.

Els matins s’obrirà de 10.30h a 13.30h. Les tardes del 27 i 28 l’horari d’obertura serà també de 16h a 19h.

A la piscina profunda s’instal·larà el passadís amb obstacles i rampes, un gronxador aquàtic, un megatobogan i altres elements d’esbarjo. A la piscina poc profunda s’hi trobarà l’illa pirata, un petit tobogan, inflables, joguines d’aigua.... Cal portar banyador, casquet i xancletes d’ús exclusiu.

El “Pinxo Aigua” es complementa amb diverses activitats, regals amb la pesca d’ànecs, campionat de waterpolo, de bàsquet aquàtic, batejos de submarinisme, ball aquàtic i “màster classe” d’spinning i de zumba.

Més Informació i preus a www.esportspalafrugell.cat pinxo aigua web

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell premi Administració Oberta 2025
Segell premi Administració Oberta 2024
Segell premi Administració Oberta 2023
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons