L’Escola de Carrossaires de Palafrugell obre un nou període d’inscripcions
• El curs de disseny i escultura per a carrossaires començarà el 8 d’octubre i oferirà vuit sessions per aprendre les tècniques de creació de figures i escultures
L’Escola de Carrossaires de Palafrugell ha obert de nou les inscripcions per al curs de disseny i escultura per a carrossaires, una proposta destinada a les persones que vulguin conèixer i aprendre les tècniques vinculades a la tradició carrosaire del municipi.
La formació permetrà introduir-se en el procés de creació dels populars “ninos” i escultures que formen part de les carrosses de les Festes de Primavera. L’objectiu és transmetre els coneixements i les tècniques necessàries per contribuir a donar continuïtat a una de les tradicions més arrelades de Palafrugell i facilitar la incorporació de noves persones al món carrosaire.
El curs serà impartit per Julio Navarro i constarà de vuit sessions, tots els dijous del 8 d’octubre al 26 de novembre, de 20.00 a 22.30 h. Les primeres sessions tindran lloc a Can Genís i posteriorment la formació es traslladarà a la Nau dels Carrossaires.
El preu és de 25 euros al mes per a joves de 18 a 29 anys i de 35 euros al mes per a les persones majors de 29 anys.
L’Escola de Carrossaires està organitzada per l’Associació de Colles de Festes de Primavera. Les persones interessades poden descarregar el formulari d’inscripció a través del web de Can Genís i enviar-lo, un cop emplenat, a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..