Àmbit d'Administració General

Correspon a l'Ambit d'Administració General:

  1. El suport i assistència a l'alcalde en l'exercici de les seves funcions
  2. Les funcions de Secretaria, l'assessorament, representació i defensa jurídica de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen, així com la gestió de les publicacions oficials
  3. L'atenció ciutadana
  4. L'establiment de criteris, direcció i control de la contractació pública
  5. L'impuls d'estratègies i avaluació de l'administració de l'Ajuntament, així com la seva estructura i dimensionament, organització, funcionament, coordinació i desenvolupament de l'administració electrònica, la formació i la gestió de personal
  6. Les relacions i comunicació institucionals amb caràcter general i sempre que no es tracti de matèries pròpies d'altres àmbits
  7. La gestió del patrimoni que no estigui directament adscrit a un altre àmbit
  8. Gestió dels sistemes informàtics i les noves tecnologies
  9. Gestió de l'Arxiu Municipal

Organigrama

  1. Àmbit d'Administració General

    1. Àrea de Secretaria

    2. Àrea de Govern Obert

      1. Servei d'OAC
    3. Servei d'Alcaldia
    4. Àrea de Gestió de la Informació

      1. Departament d'Arxiu Municipal
      2. Departament de Gestió de Sistemes Informàtics
      3. Departament de Sistemes d'Informació Geogràfica
    5. Àrea de Serveis Jurídics

    6. Àrea de Contractació i Patrimoni

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

Mapa d'ubicació de l'Ajuntament de Palafrugell

No heu trobat el que buscàveu?

Ajuntament de Palafrugell
Institut de Promociò Econòmica de Palafrugell
Museu del Suro de Palafrugell
Fundació Palafrugell Gent Gran
Unió Europea FEDER
Diputació de Girona
Segell Premi Administració Oberta 2022
Segell Premi Administració Oberta 2019
Segell Premi Administració Oberta 2018
Segell Premi Administració Oberta 2017
Segell Infoparticipa 2014
Llicència Creative Commons