Urbanisme

Urbanisme, Projectes i Obres, GIS i Activitats

Què fem?

Planejament i gestió urbanística

  • Informar els expedients de planejament i gestió urbanístics d'iniciativa privada.
  • Redactar els projectes de planejament i gestió urbanística d'iniciativa pública.
  • Tramitar tots els documents urbanístics
  • Contestar i resoldre les al·legacions i recursos presentats
  • Participació en la Comissió Informativa d'Urbanisme, Obres i Medi Ambient
  • Tramitació de llicències d'obres
  • Donar informació sobre la situació urbanística de les finques
  • Tramitar les sol·licituds de llicències d'obres
  • Realitzar els informes tècnics sobre els expedients previs a la concessió, suspensió o denegació.
  • Participar en la Comissió de Patrimoni Municipal a nivell tècnic i administratiu.
  • Fer el requeriment de l'ordenança d'ajuts públics per fer restauració i rehabilitació del patrimoni.

Projectes i obres

  • Redactar memòries valorades per intervencions menors i dirigir-ne l'execució.
  • Redactar projectes d'obres de millora pública i assumir posteriorment la direcció facultativa.
  • Dirigir la gestió de les obres i controlar-ne el seguiment econòmic.
  • Informar els projectes i fer-ne el seguiment de tot el procés, que s'encarreguen a tècnics externs.
  • Tramitar la totalitat dels projectes i realitzar-ne la informació pública dels mateixos.
  • Participar en el procés de sol·licituds en subvencions a les línies que s'obrin.

Patrimoni

  • Dirigir la Ponència i la Comissió de Patrimoni
  • Seguir els processos sobre intervencions en el patrimoni tant d'intervencions privades com públiques.
  • Tramitar les intervencions sol·licitades.
  • Fomentar i difondre el valor del patrimoni cultural i arquitectònic del municipi.
  • Impulsar la tramitació de l'ordenança del paisatge urbà de Palafrugell.

Activitats

  • Tramitació d'expedients per la intervenció i control posterior de les activitats incloses a la normativa vigent.
  • Tramitació i expedició d'informes urbanístics preceptius i classificació de les activitats segons preveu la normativa vigent.
  • Atenció de queixes sobre molèsties originades per les activitats en relació al soroll, vibracions, calor, olor i electromagnetisme.
  • Actes d'inspecció.
  • Consulta de tipus tècnic al respecte de la tramitació d'expedients o informació tècnica de matèries pròpies del departament.

Horari

  • Tràmits: de dilluns a divendres de 9 a 13 h
  • Obra pública: Visites concertades amb l'arquitecte, l'arquitecte tècnic o l'enginyer: dimarts i dijous, de 9 a 11 h
  • Planejament, gestió i disciplina urbanística: Visites concertades amb l'arquitecte: dilluns de 12 a 14 h i dijous d'11 a 14 h
  • Llicències i consultes genèriques: Visites sense cita prèvia: dimecres d'11 a 13 h i divendres de 10 a 13 h; Visites amb cita prèvia: dimecres de 9 a 11 h
  • Tècnics municipals respondran a les trucades telefòniques rebudes durant la setmana: dimarts, dimecres i divendres de 13 a 14 h

Contacte

  • : 972 613 100
  • : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Localització

    Carrer Cervantes, 16. 17200, Palafrugell

Responsable tècnic

Jordi Font

Personal

1 cap de secció
1 assessora jurídica
3 arquitectes tècnics
2 administratius
2 delineants
6 auxiliars administratius
1 inspector d'obres

Pressupost

Any 2015 - 2.020.732€
Any 2014 - 2.097.066,00€
Any 2013 - 2.256.643,00€

Ajuntament de Palafrugell

Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
P1712400I

No heu trobat el que buscàveu?