Arxiu Municipal

Arxiu Municipal i Servei de Gestió Documental

Què fem?

L'Arxiu municipal de Palafrugell (AMP) gestiona la documentació de l'Ajuntament de Palafrugell i els fons que conserva, participa en la protecció i recuperació del patrimoni documental del municipi, i us ofereix aquests serveis:

  • Consulta dels documents (amb excepció dels que estan subjectes a restricció legal).
  • Informació documental i bibliografia de temes locals.
  • Assessorament sobre tractament de la documentació.
  • Atenció de visites col.lectives concertades.
  • Col·laboració en activitats en els àmbits educatius i culturals que contribueixin a la divulgació del patrimoni documental del municipi.

A l'AMP trobareu el fons de l'Ajuntament, des de l'any 1115 fins els documents de més de cinc anys transferits per les oficines municipals. A més, hi ha fons d'institucions locals i els cedits per associacions, fundacions, comerços, empreses, famílies i particulars vinculats al municipi, i col·leccions de manuscrits, impresos, gravats, imatges, cartografia i plànols i documents sonors.

Horari

  • dimarts a dissabte de 9 a 14h
  • divendres tarda, del 16 de setembre al 14 de juny, de 16 a 19h
  • Visites guiades: primer dissabte de cada mes (d'octubre a juny), de 10 a 11h. Prèvia reserva.

Contacte

  • : 972 307 854
  • : Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Localització

Responsable polític

Judit Zaragoza Llirinós

Responsable tècnic

M. Concepció Saurí

Personal

1 administratiu
1 auxiliar administratiu
1 conserge

Pressupost

Any 2015 - 155.437,00€
Any 2014 - 160.158,00 €
Any 2013 - 162.377,00 €

Equipaments

  • Arxiu Municipal
  • Ajuntament de Palafrugell

    Calella, Llafranc, Llofriu, Tamariu

    Carrer Cervantes, 16 · 17200 Palafrugell
    972 613 100 ·  ajuntament@palafrugell.cat
    P1712400I

    No heu trobat el que buscàveu?